måndag 22 januari 2007

PAN*s budskap fr WingLinks gruppens möte 22 januari 2007, kanaliserad av Mariana Stjerna


Jag vill säga ett par ord. Det skall ni veta, att det finns fortfarande alvsläkten på jorden.
Det finns fortfarande gömda, människoliknande varelser som inte vågar visa sig.

Det finns fortfarande alver och älvor.
Det finns fortfarande det som ni tror är sagor, men det är verklighet.
Men det är samtidigt delvis gömt bakom en slöja och det kommer att komma fram när tiden är inne. För de längtar efter att åter få bo i de ljusa dalarna på den vackra jorden, i den vackra värld som de har blivit tvungna att gömma sig för. De vill inte försvinna.
Så de finns gömda, där ni minst anar och söker efter dem.
Kom inte och säg, att så kallade sagofigurer inte finns längre.
Jag finns ju!!! I högsta grad! Och jag önskar att ni accepterar det faktum, att ni inte känner till de individer som lever kärleksfullt, gömda i era skogar, i era berg och under havet.
Jag ville bara säga detta för jag tycker, att det är så tråkigt att gå omkring och vara förnekad. Ni förnekar mig inte, det vet jag. Så här kan jag tala fritt med god publik.
Tack för att ni lyssnade.

Tack för att du kom!
Farväl för den här gången.
Farväl och hälsa våra vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar